Свържете се с нас
Телефон
Австрия
Истории за успех
Solutioneering Истории за успех
Hans Peter Troxler
Senior Product Solution Manager, KVT-Fastening CH
Horst Sälzle
Technical Sales Smart Bin & Special Parts, KVT-Fastening DE
Martin Trausner
Productmanager
«KVT-Fastening доставя на Ernst Schweizer AG закрепващи компоненти за нов „intelligente Paketbox plus“»
«МАЛКИ БРОЯ С ГОЛЯМ ЕФЕКТ KVT-Fastening optimises C-part management for BVS Blechtechnik GmbH»
«Как световните шампиони закрепват нещата»
относно
Базиран в Hedingen, Ernst Schweizer AG, Metallbau е отдавна установен, независим семеен бизнес в швейцарския сектор на строителството. Техните бизнес дейности се концентрират върху фасади, дървени / метални системи, прозорци, пощенски кутии и системи за слънчева енергия. Едно от последните им нововъведения е интелигентната кутия за колети. Това съчетава пощенска кутия, пощенска кутия и информационен терминал в една единица. Службите за доставка и частните лица могат да използват достъп, защитен с ПИН код, за да съхраняват пощенски пратки временно директно на вратата на къщата.
Предизвикателството
При разработването на пакетната кутия плюс, Ernst Schweizer AG се сблъска с редица предизвикателства, особено що се отнася до заключващото устройство. Въз основа на изискванията на проектната спецификация например, това трябваше да бъде проектирано без дръжка. Ето защо единствената опция беше електромеханична брава с допълнителна пружинна функция, минимална консумация на ток и - поради разположението му на открито - гарантирана температурна устойчивост в диапазона от -30 до +70 ° C. Освен това се изисква инсталацията и фиксирането на ключалката в производството да бъдат относително лесни.
Решението
След кратко проучване на пазара, Ernst Schweizer AG намери идеалното решение при производителите Southco и се свърза с генералната агенция за Швейцария, KVT-Fastening. Възможностите бяха оценени в тясно сътрудничество и скоро стана очевидно, че един от бравите Southco, разпространявани от KVT-Fastening, отговаря най-тясно на идеалните изисквания, определени от Schweizer. Отличните бизнес отношения, които вече бяха установени много години, помогнаха за бързото решаване на този проблем с частиците.
Резултат
KVT-Fastening подкрепи Ernst Schweizer AG При разработването на колетната кутия плюс с ангажимент и професионално във всички аспекти на работата. Избраният заключващ блок е идеално подходящ както по функция, така и по размер. Благодарение на гладкото сътрудничество, Ernst Schweizer AG вече е осигурил първите си поръчки за „intelligente Paketbox plus“ и някои от тях вече са инсталирани.
Ползи / информация за клиента:v
- Професионална подкрепа при избора на продукта
- Ориентиран към решение, прагматичен подход
- По-бързо развитие и време за пускане на пазара
- Дългогодишен опит в разработването на решения, специфични за клиента
относно
BVS Blechtechnik GmbH, със седалище в Böblingen, е една от водещите компании за обработка на ламарина в Германия. Освен разработването и производството на сглобки от тънък лист, монтаж на възли и електронни компоненти, BVS също така поема договорно производство на терминални единици. Около 65% от продуктите му включват закрепващи елементи като самозакрепващи се крепежни елементи, слепи нитове, слепи нитове гайки, панти, ремъци или дръжки.
Предизвикателството
Като цяло BVS използва около 200 различни закрепващи елемента и нуждата на компанията от решение за автоматизиране на управлението на неговите C-части беше съответно голяма. До този момент всяка седмица поръчка се подаваше ръчно, което можеше да включва над 50 различни артикула, а когато беше получена, щеше да се обработи - отново ръчно - в Стоки навътре. На мястото на тази сложна система за управление на C-части, компанията искаше да има автоматизирана система, оформена за бъдещето, която да обхваща всичко - от процедурата за поръчка до получаването на стоките, интегрирани в нейните производствени процеси. Спецификациите бяха както следва: административната работа намалена до необходимия минимум, спестено време при работа и висока надеждност на веригата за доставки. Досега един-единствен липсващ компонент понякога е имал пагубен ефект върху производствената линия, дори понякога да го поставя на стойка.
Решението
BVS намери отговора на своето търсене на подходящо решение, което може да бъде приложено в кратки срокове при техния дългогодишен партньор KVT-Fastening. Напълно автоматичната система SmartBin на Bossard изпълни перфектно всички изисквания на BVS и системата влезе в експлоатация през май 2014 г.
Резултат
С въвеждането на SmartBin в BVS, работата, свързана с поръчването на части и в Стоки навътре е драстично намалена. Когато преди това един човек беше зает два дни в седмицата, като не правеше нищо друго, освен подготовка, изброяване на размера на партидите и определяне на оптималния ден за подаване на поръчки, сега всички поръчки се поставят автоматично и само когато се достигне предварително определено минимално ниво на запасите. Това ниво се определя от везните, интегрирани в SmartBin. Стоки навътре допълнително се възползват от факта, че сега известията за доставка се генерират по електронен път. Това спестява цяла сутрешна работа, тъй като отделните пакети вече не трябва да се обработват ръчно и могат да бъдат сортирани директно в съответните кошчета за съхранение с отворен изглед.
Ползи / информация за клиента:
- Спестяване на време при поръчки и в Стоки навътре
- Надежден мониторинг на действителните запаси
- Автоматизирано пренареждане на предпазни мерки срещу прекъсвания в производството.
относно
С много награди в своя кредит, студентската група TERA в Техническия университет в Грац разработва и конструира електрически задвижвани превозни средства. Създаден през 2009 г. като Team Eco-Racing Austria, той е преименуван на TERA TU Graz през 2012 г. Оттогава студентската група произвежда електрически задвижвани превозни средства "" Fennec "" (Desert fox) и "" Panther "". В Shell Eco-Marathon на пръстена Lausitz през 2011 г. Fennec постигна световен рекорд в категорията „Prototype Battery Electric“. През 2014 г. еднопилотното превозно средство е изминало 1091,6 километра с един киловатчас електричество. С последното творение IBEX, за първи път през 2016 г., групата разработва превозно средство, което да бъде регистрирано за използване на обществени пътища.
Предизвикателството
Електромобилът IBEX със своето тегло от около 400 кг (без батерии) е предвиден да има пробег от 250 км и максимална скорост от 130 км / ч в 370-километрова състезателна верига. За да конструира такава лека категория, екипът разчита на пластмаса, подсилена с въглеродни влакна (CRP). Монокок от този материал с тегло само 65 кг образува пътническата клетка и в нея трябва да бъдат монтирани двете пътнически седалки, предпазните колани и монтажната скоба за пожарогасителя. Всяка работа върху корпуса от въглеродни влакна обаче представлява потенциална точка на счупване и означава загуба както на здравина, така и на твърдост и по този начин влияе върху безопасността на пътниците. Това е нещо, което трябва да се избягва на всяка цена.
Решението
За шасито на CRP бяха необходими надеждни носещи фиксатори. Затова екипът на TERA TU Graz се обърна към специалистите по крепежни технологии KVT-Fastening, с които бизнес отношенията съществуват от няколко години. Експертите по закрепване доставиха подходящи материали за електромобила Fennek, световен шампион в класа по енергийна ефективност в Shell Eco-Marathons през 2011 и 2014 г. KVT-Fastening също успя да помогне със своя опит и опит в по-нататъшното развитие на IBEX. Експертите проучиха специалните изисквания на IBEX, като показаха на екипа възможностите и разработиха нови технологии, за да отговорят на строгите изисквания за одобрение като пътно превозно средство. След това KVT-Закопчаването направи 200 вложки с резба Keensert, 100 слепи гайки за нитове и 100 крепежни елементи BigHead, достъпни чрез спонсорство
Резултат
За да се създадат носещи точки за свързване на важните за безопасността части в интериора, крепежни елементи bigHead бяха вкарани директно в матрицата от въглероден сандвич панел и ламинирани. Това го прави способен да издържа на огромните сили, участващи в сблъсък или аварийна ситуация задействане на спирачката на пътя. За изключителни силови пътища са използвани бионични принципи. Подсилването на влакната около всеки от крепежните елементи го затваря, тъй като растителните влакна затварят клона на дърво, израстващо от ствола му. След ламинирането въглеродната обвивка и връзките се втвърдяват в сигурно свързана пътническа клетка, монокок. Екипът на TERA TU Graz извървя нови пътища при сглобяването на каросерията и заобления въглероден монокок. Използвани бяха 3-D разпръсквачи на товар, разработени от KVT-Fastening, и те трябваше да бъдат прикрепени към монокока с иновативна технология на свързване точно и за рекордно кратко време. Мокрото залепване е стандартно в автомобилната индустрия; при това се нанася специално лепило и детайлът се прикрепва в рамките на 20 до 30 секунди към повърхността чрез изсушаване. На IBEX се използва нагрята таблетка лепило и това образува твърда връзка в рамките на секунди при охлаждане.
Ползи / информация за клиента:
- Сигурно фиксиране на компонентите на превозните средства (седалки, колани, монтажни скоби) в FRP монокок
- Професионална подкрепа за специалната ситуация на монтаж под формата на експертиза и спонсорирани закрепващи елементи
Свържете се с нас
С удоволствие ще отговорим на вашите въпроси.